Tidsfördriv jaow

Hur bor du: lägenhet
Brukar du komma i tid: nej
Hur lång är du: senaste jag mätte mig var det 165
Kan du laga mat: ja
Vad jobbar du med/pluggar du: skola
Vad har du på dig just nu: tröja & trosor
Har du någon fobi: spindlar, ormar, getingar & att vakna upp i en annan värld
Hade du en bra kväll igår: som fan
Vilket är ditt senaste inköp: handkräm
Din favoritdryck på morgonen: äppeljose
Var fick du dina senaste pengar ifrån: försäkring
Har du sovit i din egen säng inatt: ja
Vad hade du sönder senast: en mobil
Vem snackade du med senast: albin
Varm favoritdricka: oboy
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: päron cider så jävla nice!
När gjorde du senast något riktigt dumt: idag
Saknar du någon just nu: ja
Vad ska man göra för att få dig irriterad: lite
Någon jag stör mig på: folk som smaskar
Intressen: skolan ja men visst
senaste person du kramade: nått pervo på hacheby
Senaste person du ringde: mamma
Senaste person som ringde dig: albin
Vad drack du senast: cider
Vill du ha barn: ja för fan, en mini ida
Längtar du till din nästa födelsedag: jaaaa
Har rakat dina ben någon gång: nej jag har en djungel på benen
Är du sugen på något nu: ofc
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: mellan 40-40 1/2
Använder du hudkräm: hehehehe. ja
Attraheras du av män med skägg: jag blir dygn våt påt
Micro-pop eller poppa själv: micro
Brukar du baka: varje dag!
Röstade du i det senaste valet: ja, det var mitt 39 års jublieum!
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: fattas bara en sak
Vilken låt lyssnade du senast på: erase me
Har någon annan sovit i din säng inatt: ja, nån random ginger som heter tarzan
Vad tycker du är äckligt: plack på tungan
Har du pengar på mobilen: ABONEMANG ABONEMANG OOOOOOHHH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0