Ijda-Frågor

Sitter och fyller i frågor till mitt utvecklingssamtal den 16 November :)

1) Tror du att kommer att få betyg i alla ämnen till jul? Motivera ditt svar!:
Ja det tror jag. Jag är med på alla lektioner och skolkar inte längre. Jag gör så gott jag kan och kan inte göra bättre. Blir jag underkänd i nått ämne har jag iallafall gjort mitt bästa.
2) Vilka mål vill du sätta upp för dig själv?:
Att fortsätta göra mitt bästa. Bli bättre med att lämna in läxor och arbeten.
3) Är det något ämne du känner att du behöver extra hjälp med?:
Matten skulle jag vilja ha extra hjälp med.
4) Hur tycker du att du använder a-tiden?:
Har kanske inte använt den jätte bra, men smällen efter det har jag ju fått tagit när jag inte hinner klart allt. Men jag har börjat fatta nu att jag ska sitta ensam och jobba bra, och inte prata.

WOW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0