ida

kommer du ihåg när det var vi två
kommer du ihåg va vi lova oss då
jag minns kommer aldrig glömma
kommer alltid minnas
kommer alltid drömma
det va fint det vi hade
men minns du oss?
inte sätts på ett tag det har vi glömt förstårs
kommer du ihåg våra första kyss
kommer du ihåg när vi såg varann sist
jag fäller en tår ibland
inte sagt så mycket vet inte vad
vad jag ska säga och vilken start
kommer du ihåg
det var fint och det var speciellt för mig
snälla svara mig va det samma för dig
va det ens okej
är det fel på mig
eller säger du nej för att såra mig
jag saknar oss
och allt jag gör är och drömmer mig bort
för jag vill inte släppa taget
och jag vet att det låter galet..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0